Monday, April 06, 2015

Photoshoot

Når jeg tar bilder av kaninene pleier de å hoppe mye rundt. Jeg pleier å strø litt pellets rundt når jeg skal ta bilder av de, det er da jeg får tatt de beste bildene. Så det første jeg gjør er å gi de pellets. Da sitter de stille og spiser mens jeg tar bilder. Når de er ferdig med å spise venter jeg litt. Da hopper de først litt rundt, så pleier de å stå stille litt, og så vasker de seg. Så gir jeg de pellets igjen. Men noen ganger etter å ha vasket seg, legger Muffin seg ned isteden.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Muffin&Johan usually jump around when I take photos of them. So I give them some pellets, the photos turns out best that way. So they sit there eating while I take pictures. Then I wait for a little while, until they have finished eating. They start jumping around, and cleaning themselves. After that I give them some more pellets. Sometimes, after cleaning themselves, Muffin decides to flop instead.








No comments :

Post a Comment