Tuesday, October 13, 2015

New lens!

Jeg har kjøpt en ny linse til kameraet som jeg er veldig fornøyd med! Det har veldig stor blenderåpningen som gjør at det blir veldig fin bokeh/blurry bakgrunn når jeg tar bilder. Prisen var også ganske rimelig med tanke på at det er en veldig god linse. Linsen er en portrettlinse, men jeg tror man kan ta fine landskapsbilder med den også. Kameraet jeg bruker er Olympus OM-D E-M10, linsen jeg kjøpte er m.zuiko 45mm f1.8. Bildene nedenfor er de første jeg har tatt, og jeg tok de i dag. Så jeg lærer meg fremdeles å bruke linsen.

I bought a new lens for my camera that I am very happy with! It has a really big aperture which makes a very pretty blurry/bokeh background. The price was alright for such a great lens. It is a portrait lens, but I think you can capture pretty nice lanscapephotos with it too. The camera I use is Olympus OM-D E-M10, and the lens I bought is m.zuiko 45mm f1.8. These photos are the first I took, and I took them today. So I am still learning to use the lens.






No comments :

Post a Comment