Monday, June 09, 2014

Klatret ut

Jeg skulle ta en siste sjekk på kaninene som var ute i luftegården før jeg dro til vennen min. Johan var der, men jeg kunne ikke se Muffin. Jeg så rundt i hagen til jeg så Muffin som satt på terrassen. Jeg skyndtet meg bort til pelletsposen for å lokke han til meg med pellets, men da jeg kom mot han på huk hoppet han litt mot hagen. Jeg gikk sakte etter fremdeles med pellets i hånden. Da gikk han tilbake til buret sitt og hoppet inn i 2 etasje. Så løp han ned i kjelleren  i buret sitt og la seg ned. Jeg vet ikke hvor lenge han var løs i hagen men han ville ikke ha løvetann etter det en gang, jeg lurer på om noen fugler hadde skremt han eller noe sånt. Men jeg er veldig glad for at han vet at det er trygt i buret sitt og at han bare hoppet inn av seg selv. Etterpå fant vi ut at han hadde klatrer opp langs gitteret i luftegården og klemt seg ut i en sprekk mellom tak og vegg på det. Jeg tror kanskje han var på vei inn i buret sitt før jeg kom fordi han satt like ved det med hodet vendt mot inngangen.



No comments :

Post a Comment